Emma ellingsen och Julia Carnhegen !

Emma ellingsen bästa systerna och bästavännen man kan ha. Alla dom minen vi delar allt vi gjort. Har kännt dej i ett år nu. Fotbollen fixa ihop våra vägar. Det fins ingen finare än dej gmn för du lyser upp min dag och mina vägar framåt. Jag e så jävla glad att jag har dej. Du e fan allt. Skulle kunna göra vad som hälst för att få vara med dej föralltid vilket ja hopas att vi kommer !  Älskar dej gmn alltid E+H

Föralltid !



Julia carnehagen alltid varit vi ända sen dagis älskling. Du har alltid funnits där för mig. Vår historia e speciel. Kommer du i håg när vi baka och vi spela in och vi brände smöret och vi garva så vi grät, kommer aldrig glömma den dan. Elr när vi gjorde små lister över vilka vi var kära i och gömde dom så vi skulle hitta dom om typ 5 år och hitta dom för ett tag sen rikigt söta. Vi har bråkat , men vänskap håler inte om man inte bråkar då och då och vi har alltid kommit bra överens alltid JULIA <3 HEDDA

Alltid bästavän nu sen och föralltid. Älskling kan säga vad jag vill till dej <3


Kommentarer
Postat av: julia

<333 :)

SV: Aah, skickar den på msn :)<3

2010-08-31 @ 19:13:52
URL: http://juliacarnehagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0