Jobbig träning

Ja e sjukt trött, och skola i mon så ska sova tidigt. Får se om jag träffar emmie sen , om jag orkar vill säga.
I dag så gick jag upp vid 7 sen kom emmie hit hon hade sälskap med mig till gullmars. Jag skulle till noah , rätt tidigt , men fotbollen va juh tidig i dag så. Jag fick ringa och väka noah den lilla sömtutan ! Haha , vi gick runt snacka och käka på donken , sen drog vi hem till honom . Där satt vi vid datnan och kolla på en film KULIGT !
Haha , aja nu ska ja väl gå och duscha . Puss och Kram !

Kommentarer
Postat av: julia

Aah, men asso skulle vara bra om du kunde rita på på ett papper exakt hur du vill ha den :)<33

2010-08-19 @ 19:13:06
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0