Kväll

Mår bättre känner mig almänt pigg. Hela kvällen har matildas och emmas föreldrar ringt hit ? Mår ni bra tjejer börjar oxå bli orolig ... Va bara försiktiga vilket jag vet att ni alltid e. Jag har iaf börjat tala saning för mina föreldrar. THE NEW ME ! Nej men va smart i dag och följde inte med dom. Tjejer dom har kommit på er för länge sen .... Körda. Kom bara hem ist. Era föreldrar har ringt till varandra oxå hör av er så snabbt ni läser detta måste snacka!

Me i min nya fina sköna mjukisdress. :D

Skit i mina fötter dom ser mobbade ut på bilden . Men va tycks om autfiten ?

Gissa vem (a)



hör av er iaf till mig tjejer !

Kommentarer
Postat av: julia

du me maddes löshår :D<33

2010-08-28 @ 09:15:22
URL: http://juliacarnehagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0