Nu e jag helt bästemd

Jag e så fucking trött på mitt hår ! Jag vet att alla gillar förgen jag har ¨på det men skulle ni vara mig skulle inte ni vilja testa ngt nytt ? Ja iaf jag ska testa en grej i jul ! Snacka om bästämd nu ! Vill fan testa ngt nytt nu trött som fan !. Ja får väl se om de blir bra ? Hahaha kommer säkert hata det i början ?

Sen i dag ska jag lägga upp en buget över min månadspeng ( för alla er som inte vet vad budget e fråga era föreldrar) så jag ändvänder den på rätt sätt till rätt grejer !

Sen ska jag som sagt börja äta bättre saker , inte sitta och små äta hela tiden och börja äta nyttigare eftersom jag inte vill bli tjock elr få hål i tänderna , plus att jag inte äter grönsaker .

Vi får väl se hur allt går men jag ska inte ha platina utan mer som min brosa lite naturelt , aknske blir bra ????

Gammal bild på mig XD


Kommentarer
Postat av: julia

bra hedda, älskar när du e bestämd!! :D

GO GIIIIIIRL!

2010-08-26 @ 18:58:33
URL: http://juliacarnehagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0