Trött på hennes jävla tjat !

Hej alla. Va nyss nere på ip och hade en matchanalys. Min tränare blev såklart ganska sur på oss eftersom vi satt och snacka och inte kolla på matchen . Ja ni i bland blir man riktigt trött bara. Visst vi var där för att göra en match analys men tråk ... Aja ingen bra match heler så det va juh riktigt utråkande... Sen när jag kom hem snacka jag med mamma , kanske några av er redan vet men jag vill juh byta till u truppen... Jag vill inte satsa som liten elr som stor för jag vet att jag inte vill bli fotbollsprofs.

Aja det var allt från mig nu ska jag städa sen duscha :)

Kommentarer
Postat av: becca

vaaaa+??

neejj du får inte byta ! :( <3333

2010-08-30 @ 16:42:45
URL: http://aalltidbecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0