Va med emmie t skolan

Heej elr aa godmorgon . I morse va ja med emmie till skolan, igentligen skulle Matilda och komma. Men hon kom aldrig, så ja stod där med damp , för från början var de hennes ide att vi skulle hjälpa Emmie hitta i skolan, eftersom vi inte ska gå i dag. I dag har ja iaf hemstudiedag ( man jobbar hemma). Ska göra en liten upgift, sen har jag samtal , med min lärare Matilda. Som vanligt så ska mamma läga sig i vad ja har för betyg ! Får lite flip när hon gör så. Det är mina mål, så hon får skylla sig själv om ja inte når dom !

Min brosa börja i skolan i dag kul ! Han va skit glad i morse så han hoppa omkring. Tuvär inga bilder för Emmie har tagit min kamera ! Damp . Svär har typ pms 24/7 XD

Men aa vi hörs puss och kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0