Allt är bättre...

Okej jag klarade inte av att skriva i går men hoppas jag kan göra det nu.
Jo det är så att i går kom jag hem en snabbis och då sa min mamma först att jag skulle va hemma till maten men övertalade henne att komma hem 8 ist , då sa hon att vi skulle snacka om ngt tänkte inte så mycket mer på det..
När jag kom hem bad dom mig och oliver sätta oss i soffan . Mamma började lite försiktigt med " alla kommer itne bli som det varait förut " Pappa bara nickade jag började iaf gråta och då sa dom det " vi ska inte bo tillsammans längre" . Oliver spran in i hans rum jag satt kvar och grätt , tror inte oliver riktigt fattar vad det är som händer för han kom tbx med två wokitakes (haha !) Stackarn. Jaja pappa ska bo i stan vet inte var riktigt hos farafar iaf, för han e i spanien.. Jag har nog aldrig varit så ledsen som jag är just nu.

TACK alla som ringde i går betyder väkrligen och alla som skrev allt gulligt. Stöd är det bästa...

Forever than ever .... N O T

Kommentarer
Postat av: Towiiz

men uusscch vah jobbigt gmn :SsSsS<333

2010-12-28 @ 12:15:43
Postat av: - felu -

omg, gumman finns om du vill snacka! älskar dig <3

2010-12-28 @ 12:40:09
URL: http://grymchey.blogg.se/
Postat av: Emma

Älskar din blogg! Och jag hoppas allt blir mycket bättre sen! :)

2010-12-28 @ 13:59:05
URL: http://sexigastesundstedt.blogg.se/
Postat av: Ebba

Oj nej va synd :(

men finns om du vill prata..inte för ja typ känner dig men ändå! Har varit med om precis samma sak o vet hur de känns! <3

2010-12-28 @ 20:13:36
URL: http://askelund.blogg.se/
Postat av: sara :)

stackarn, känner inte dig men samma sak hände mig innan så vet hur det känns dåra, men ifall du skulle vilja snacka så finns jag..

2010-12-29 @ 19:52:02
URL: http://tuggummiberoende.blogg.se/
Postat av: vanessa

awww :'( stackars dig gmn! jag hoppas allt blir bättre.... när jag läste så fick nästan tårar, jag känner dig inte men ändå hoppas jag det bästa för dig och för alla! <33

Jag har gått igenom samma sak och vet precis hur det känns.

2010-12-31 @ 00:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0