Året i resurme- bilder

Okej årets bilder ...

Jag i vintras ... Då hade jag väldigt mycket smink...

När hela familjen var i väg och kollade på hus

När vi sov hos emelie på hennes fest (sjukt kul)
Kommer säriskilt i håg chantis historier om livet dom somna man bra till :D

I falun på cup hahah ja ni jag och mickis och ida måla på oss lite sträk XD PINSAMT !

Min och alice fest då va jag katt....

Speciel dag.. Jag flyger på jullan och samma dag skulle jag träffa då min (uchh ) pojkvän jacco...

Jag och jullan så söta så <3

Jag och emmie , det här är minnen . I vintras när vi fick kontakt igen tajta vi blev då gumman.
Haha vi lekte coola på tuben ..

Hahah på väg till falun jag och chanti gos a fjortis .... :$

Haha mina tjejor den natten är oförglömlig !


(Hoppas inte emma blir sur nu)
Emmie och jesper så söt så , när vi spela fotboll :)

Cassie and hedda time ..
Kommer i håg den dan även om vi aldrig träffa nån så hade vi riktigt kul !

Hahah när jag tog på mej matildas löshår och låsades vara blondin för en dag på bloggen :)

Naww hela gänget hahah :)

Heddish and emmie times ... :/


När jag och matilda sov i min källare hahahah ...
Dan efter kom det upp en lapp om råttor i källaren äkligt eller va det vi kanske ??

Hahah första gången på grönan när vi hitta en halsduk där det stod "go viking"

Sötaste älskling ! Bästavän för alltid !

På johannas och emelies fest när vi hoppa studsmatta sjukt kul !

Mitt och jullans vatten krig (blekis jag va !)

Saknar dom tiderna så jävla kul !

Förlåt emma ... men det här va så jälva kul du får säga till om jag ska ta bort .
Men det är väkrligen minnen !

Hahah TÖNTARNA från grönan :D

julia bästavän våra få stunder vi haft va fantastiska och betyder värkligen jätte mkt för mej .

När jag va med tilda och lukas på grönan

Hahah gothia helen min cute miss u

Mina tjejor !!!!

vi rita massa kompisar till mej på mina fötter achmed,mohamed aa kommer fan inte i håg namnen XD

Miss it !!!!!

Sen blev jag vän med den här tönten -.-'
DRRRIIIVVVER sen blev jag vän med denna underbara person !

Evelina den fina sova jag hos och vi hade så grymt kul !

fick min fjällis

Bästadagarna med det här gänget ...

Bästa ur skolan !

När jag börja hänga med alla dom här !

Jag klippte mej

När jag va i globen med ellen sötis :)

Världen bästa meniska kärlek är obeskrivlig !
Btw den här blien har ett minne hahah :D

När vi va och arbetade :D


Det va allt sen kommer låtar puss :)

Kommentarer
Postat av: julia

hette din pojkvän jacco ? (bild 6):)

2011-01-01 @ 18:14:40
Postat av: ida

falun, minnen det <3

2011-01-01 @ 19:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0