Dag 05 – Vad är kärlek?

Bra fråga utan ett riktigt svar. Men jag tycker iaf att det ska va säriöst.
Äkta kärlek , jag har bara gillat en kille en gång. Det kallar jag nästan äkta kärlek. Vi bråka väl då och då , men jag gillade honom. Så fort jag va med honom var jag glad, gjort allt för honom . Jag vet inte tror kanske till och med att jag var kär. Men vi kom inte så långt... vi tappa kontakten efter ett bråk. Nu har vi börjat snacka igen och jag väklingen saknar honom sjukt mycket. Jag kommer aldrig glöma den dagen jag låg brevid honom i hans säng och vi bara låg där...
Jag vet när jag gillar nån för jag blir en bombare jag blir beroende av den personen och jag tänker på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0