Dag 07 – Min bästa vän

Min bäsvän jag har 2 julia och isabell .

Julia carnehagen: Du är ljuset i mitt liv lyser upp varje dag. Varje morgon när solen går upp är det för dej . Jag har kännt dej sen dagis. Då vi satt i ett litet hus och bästemde att vi skulle göra ngt remeber ?  Sen den dagen var det du och jag hand i hand livet ut. Gumman nu när jag ska byta skola och allt kommer det kännas skit tomt utan dej . Utan nån som säger "skynd nu hedda" på morgonen eller "vi kommer försent bara skönt" . Och att inte få kram dej varje dag eller se dej varje dag kommer bli svårt. För jag kommer sakna dej som in i helvete. Gumman kärlek till dej . Som sagt du och jag för alltid . Vi delar minen även om vi har haft det svårt genom åren så har vi inte förlorat varandra än och vill aldrig förlora en så vacker person som dej . Älskar dej sjukt !
Julia carnehagen ♥ Hedda henriksson

Isabell eriksson : Vet inte vart jag ska börja riktigt. Vi delar hur många minen som hälst. Vi är nästan alltid med varandra , min svar är oftast när nån frågar vad gör du "är med issa" . Du är min vardag och mitt liv. Hoppar du hoppar jag och det kan jag lova dej . Sen den natten hemma hos Maja då jag inte kännde dej så bra , men ändå stälde vi oss upp tog en massa bilder och hade så jävla kul. Hoppas du kan förstå hur mycket du betyder för mig. Och det fär halsbandet du fick av mej betyder att jag alltid är med dej . Jag vill alltid vara med dej , för varje gång ja inte är det är saknaden stor ! 
Isabell eriksson  ♥ Hedda henriksson



Det va lite om mina bästavänner ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0