Dag 1 - presentera mig själv

Då ska vi se...
Jag är 13 år och är lång nästan 170. Jag har ganska nöjd med min kropp, det ända är väl mina ben men jag har lärt mig att alla ser olika ut och jag ser ut såhär. Sen har ajg spelat fotboll sen jag va ungefär 6. Förra året blandades vårat lag med ett annat och sen blev vi två lag ett rep och ett u och jag hamanade i rep det bättre. Men jag orkade inte med det, känndes aldrig rätt. Så jag bytte ner till U. Jag bor i en liten 3a i tallkrogen. NÄr jag var liten och min brosa födes grät jag för jag ville absolut inte ha någon brosa. I dag är han den bästa som finns även om vi har våra bråk. Ja ni det va väl lite om mej .

Puss på er gurkor !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0