Dag 2 - Min första kärlek

Jag har aldrig varit riktigt kär nån gång så det här blir svårt. Men i sommars eller ja sen ungefär Maj till juli gillade jag en kille grovf mycket. Jag var ganska dum i huvet också för jag visste själv att han va player. Men jag trodde på dom sakerna han sa till mig. Jag trodde på dom och sen va det inte mer med det. När vi träffades sa han saker till mig som fick mig att må bra, jag blev glad (kanske var jag kär ? ) Jag vet iaf nu att jag släppt honom, men han borde veta att det är fan inte ofta jag gillar personer så mycket..

// er hedda

Kommentarer
Postat av: matilda v

love u sååå mycket <3

2010-12-19 @ 20:34:08
Postat av: matilda v

+ bra att du släppt han

2010-12-19 @ 20:34:44
Postat av: julia

vem vare? :O <3

2010-12-19 @ 21:19:29
URL: http://juliacarnehagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0