Dag 3- Mina föreldrar

Okej , kommer låta ganska tråkigt.

Men jag har en pappa som heter Peter. Han är antingen 44 eller 45 ingen aning faktiskt. Han är skit snäll, men inte så rik som andra brukar vara. När jag var 7 år så fick jag den hämska nyheten att min pappa hade canser. Jag grät dag efter dag i ungefär en månad. Jag visade aldrig nån att jag var ledsen . Men min pappa vart frisk året efter det. Nu har han bara lite ont i fötter och händer, samt halv döv på öronen tack vare medecin.

Min mamma heter Kerstin. Hon är typ 49 eller 50 asså har ingen koll. Jag och min mamma har alltid komit bra överäns och det är väl därför vi aldrig bråkar , bråkar typ aldrig hemma ändå men aa. Jag kan tycka att hon är jobbig i bland men det är bara för att hon bryr sig. Mina föreldrar är inte gifta eftersom dom tycker att det är onödigt. Jag får mina pengar från mamma som kan skäma bort mig i bland.

Hoppas det lätt bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0