Dag 8 - Ett ögonblick

Hmm... ett ögonblik.
Okej kanske lite pinsamt att jag skriver det här men det är värkligen en grej jag aldrig glömer....
För ca ett halvår sen fick jag skit bra kontakt med en kille som jag sen började gilla. Vi blev på g osv. Sen en dag bästemde jag mej för att träffa honom , men bara lite snabbt . När jag väl såg honom så jag viste inte riktig men vi skulle iaf till bussen och när vi satt på bussen sedan frågade han om jag gillade honom . Jag svarde "typ " sen satt jag mej brevid honom och vi strulade .

Det lät rätt töntigt men det är bara en person som vet vem det är jag snackar om . Men grejen är att han är den ända killen jag gillat skit mycket var kär kanske till och med. Och det va en av dom bästa stunderna vi hade tsm.

                       
                                                                   Jeff Buckley - Hallelujah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0