Fråger :)

Bästa som hänt i år : Oj en massa typ guldkortet på grönan , som gorde att jag fick massa nya kompisar. Sen att jag få så jävla många nya kompisar . Sen har jag träffat världen gulligaste kille. Issa kom in i min värld !
Det och mycket mycket mer !!!

Sämsta som hänt i år : Oj ehh .. väl att mina föreldrar ska skilja sig. Sen att jag förlorat en bra vän ...
Minet du för alltid kommer ha kvar från i år : Det mest från grönan och massa från kompisar . Sommaren 2010 BÄSTA i mitt liv ! Ja sen finns det ju mer .
Det du mest av allt vill glömma: Vet inte riktigt ..... allt bråk kanske .
Det du ångrar: Fan inget året har varit helt enkelt LYCKAT !
Det du vill göra om : Sommare 2010 !
Den som varai där för dej under hela året: Julia


Det va allt puss från mej nu ska jag fixa mej sen ska jag till natta puss!


Kommentarer
Postat av: isabell eriksson

i love u gumman!

2010-12-31 @ 17:22:56
URL: http://bellan.blogg.se/
Postat av: julia

älskar dej hedda, fucking bästa!

2010-12-31 @ 18:11:26
URL: http://juliacarnehagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem är killen? :)

2011-01-02 @ 08:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0