Issa Eriksson är här !

Tjjaa alla snygga människor ! ;)
Men det är Issa hära, Hedda bloggar ju aldrig?!
Så jag tänkte vara lite snäll och blogga lite? Men hon vet inte om det så det blir en över raskning.
Jag är hemma idag och varit de i 3 dagar idag, fett skön för jag chillar hela dagnar långa.
Men Hedda slutar 2 idag som vanligt... Men jag ska sova hos den knäppisen.
Kommer bli sjukt kul som vanligt då asso!
Och imorgon sover hon hos mig med Oscar och Ellioth, kommer också bli sjukt kul !
Om jag tror rätt kommer det bli den bästa helgen på länge? :D
håller tummarna alla som jag har i alla fall !

Jag har själv en blogg som heter -->
http://bellan.blogg.se <--
Fråga inte om namnet ?! har haft bloggen över ett år och när jag var liten blev jag kallad "Bellan-bus"
Jag var tydligen så busig? :P

Men ska tvinga Hedda Henriksson blogg när jag kommer hem till henne.

Vi hörs i alla fall, vill ni veta mer om mig titta min blogg :)

Jag älskar dig Hedda ! ♥

En blid på min rygg..
//Issa-Pissa

Lite random låtar från ni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0