Jag älskar dig !

Hej det är Heddas kompis och jag heter Issa men jag heter igentligen Isabell men säg Issa tack!
Gillar inte mitt namn precis så därför alla säger Issa till mig.
Men det var inte därför jag ville skriva hära, så dax att komma till saken.

Till min älskling Hedda:

Hej älskling! jag vill bara att du ska veta att jag kan offra mitt liv för dig. du betyder så jävla mycket för mig. jag klaar mig inte utan dig. du är allt jag behöver. alla ord allt jag säger och skriver till dig är äkta! fattar inte hur jag lärde känna dig? det är otrolig i alla fall att jag har gjort de. vill tacka ödet för att jag har fått lära känna min kärlek. du har blivit min vardag! du är underbar gumman....tack tack!! kan skriva det tusen gånger om. Mitt hjärta gör bara ont om jag står på perongen och ser dig åka med tunnelbanan hem. att var borta från dig i en dag blir allt så tungt och jag orkar inte något. Du är mitt humör du är mitt allt. klarar mig inte utan dig. du är fucking allt, om jag inte har dig så vet jag inte fan vad jag gör? :O du är bäst bebis.
Hoppar du? Hoppar jag!
om du tänker rymma? rymmer jag med dig!
Mår du dålig? mår jag sämst!
Jag älskar dig mest älskling♥

Från din vänn Issa.


Du är det vackraste jag vet!

Http://bellan.blogg.se

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0