Klädde nyss granen

Hhaha snacka om failad gran asso. Ljusen fungerar inte och vi har inga kulor typ hela granen består av smällkrameler fan fail XD
Ni får inga bilder vår gran ser fattig ut hahahaha. Jag är så jälva rolig när jag är själv asso. Tror jag ska sova tidigt i kväll har ändå inget bättre för mig . Kanske glo på fil. Började kolla på american pie i går såg hela 1an sen typ början på 2an får väl fortsätta sen lägga mej ner och läsa :O Aaa läsa ffan sjukt heddas hemlighet säger jag bara säriöst har jag en bra bok läser jag hela tiden. Endast några få vet om det men nu vet alla.


Så värt är den absolut bästa boken jag läst. Det handlar om en kille inte för jag komme ri håg hans namn men aa. Han är inte bland dom populära men helt plötsligt börjar han umgås med en tjej som heter clara och dom blir tillsammans. Men är det är inte henne han vill ha igentligen utan det är en annan tjej, men alla killar vill ha henne.

Hur kär får man bli jag har inte kommit så långt i boken än. Men det handlar om en tjej som ska gå sist sista år i skolan (9an) och hon har en bästavän frida som precis varända kille vill ha eller ? Tjejen det handlar om blir tillsammans med en kille som heter andreas .  Tjejen har en mamma som bor i bryssel men som flyttade från henne när hon var 6 år eller 7 komme rinte i håg. Som hon aldrig hör ifrån.


Det va lite om det puss och kram // er hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0