De va du o ja men nt längre ..

Tänker på hur fan de kunde hända vi var bästa vänner ingen kunde stopa oss vi gjorde allt tsm, du fan där för mig o ja här för dig. Vi sa att 2010 e vårt år. Men i början av sommaren så gick allt snet. Många missförstånd , båda var nog rätt trötta på varandra... Vi trodde såklart att de alltid skulle vara vi och att vi aldrig skulle bråka. Men allt förendras även personen. Visst i början svk jag dig men ja sa förlåt o vi träffades , men en dag tog de bara stop , de va som om allt vi hade samlat inomom oss all "agretion" kom ut i en enda fart. Men jag lovar en dag e vi vänner igen , men ingen av oss vet när, elr vem som ska ta första steget o säga förlåt. Jag saknar dig , du fick mig gråta när vi bråka , men ja va så jävla trött på allt o förbannad. Men nu inser jag att ja saknar dig, igentligen bråkar vi om något helt onödigt men va kan man säga e fortfarande sur .... 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0