Emma ellingsen sysster ! <3

Älskar dej gumman, den första dan vi träffades såg varandra i ögonen såg vi att de va ngt som clicka som om att vi alltid skulle vara vänenr. Vi var bara vänner tills vi träffades den där dan i vintras då hade vi inte träffats på ett halv år. Våra vägar hade silts åt , vi tappa kontakten , emn fan den igen. Träffades den där vinterdagen. Allt ljusna . Vi var som bästa vänner redan då.Allt roligt vi gjort allt vi varit med om. Du e den vänne ja vill minas allt ja gjort med. Allt som hänt och jag vet att vi alltid kommer vara dom två som tar oss igenom allt. Vi kommer alltid finnas där för varandra. Vår humor e skönast ever ! När tider blir svåra fins du där för mig och jag för dig. Alla minen allt vi gjort oförglömligt. Du e den finaste personen som fins. Du e som en familje medlem för mig du e inte bara min bäästavän du är min sysster ! En sysster ja aldrig kommer släppa taget om o låta gå för du e min emma. När du inte är hemma i sthlm med mig så blir mitt liv kaos. Saknar dej som fan o vill bah att du ska komma hem nu ! Men i mon åker jag o nu när du kommer hem ... Saknar dej som ffffaaannn !!!

Älskar dej mest gumman ! syster <3 syster

Haha även om vi e rätt knäppa ibland så e vi alltid dom som e bäst o går igenom äld o vatten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0