I göteborg nu !

Heej , kom juh hit i går , fick igång internet i da. Trådlöst här nere ni vet :P
Haha , i går så åkte vi bild stana o bada ngn stans . Hahah roligaste saken hände där.
Haha , jag och oliver gick i för att bada så ser ja ngn i min åler två tjejer o två killar . En av killarna håller på med ngn tjej o dom bråtas osv. Den andra killen gör nt så mkt med den andra tjejn men man märker ändå att dom typ e tsm. För att han kollar in mig, så ja kolalr lite tillbax då kastar hon vatten på  mig 3 gånger tillslut blir jag sur och skriker va fan göra du. Hon bah sluta glo fattar ru. Jag bah du ska fan nt säga åt mig vad jag ska göra o inte göra ( sen hände de en lite till grej ) . Aa , vete fanvad som hände sen . Men såg honom igen när vi skulle dra , fuck va han kolla , men han va faktiskt skit söt ! (a) <3


Haha när vi kom ner hit drog vi typ och bada faktiskt skit kul. Tappa dok ett örhänge men fick likadana nya i dag :D

Haha ska blogga om min dag i da strax :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

tuffingen hedda? =)

2010-07-15 @ 13:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0