Tider i bilder !

Okej hade inget för mig så kolla igen om min gammla blogg efter bilder. HItta mkt så tänkte liksom visa er hur ja såg ut i vintras typ o sen hur de har förendrats osv

Jag för ett år sen XD

Skulle på ngn fest tror ja, ja,jullan o johanna såg exat likadana ut XD

I vintras när vi kolla på hus XD

I vintras min favobild

Vi trodde de skulle vara vi tre föralltid , men allt förendrades ..
vi har skilts åt alla tre , saknar de bara vi hade !

Jag som en jävla äklig fjortis hur fan kunde ja gå runt såhär ?

I falung så gick ja runt såhär pinsamt !

Min o alice fest i februari

Jag och carro i vintras

Jag i vintras !

Gangster tider XD

Alex o jullan :D

Typ sissta bilden med så klumpig mascara sen började ja "sära" på ögonfransarna :O

INga komentarer bara att ja saknar oss , men ja hatar dej fortfarande :/

Jag o cassie saknar dej gmn <3

I december typ XD

Jag o elin i typ november elr ngt :O

Fortfarande saknar oss tre !

KOmmer inte i håg när men i vintras

Galen bild

Hhaha omg vilken puchup XD

*saknar*

Kommentarer
Postat av: lol

du är fortf en äklig fjortis.

2010-07-16 @ 17:25:45
Postat av: Felicia

vad har hänt mellan dig å madde ? :O

2010-07-17 @ 10:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0