hahah Skrattar bara åt sånt här

ali sekerci  ([email protected]) om Nu ska vi se här:
du är så fulllllllllll tjej gå städa ditt rum först fan vad skit rum säkert det luktar illa
01 November, 21:11  
     
apo  ([email protected]) om Softa i kväll:
jag ska mörda dig

Sv : okej , vet inte vad ditt problem är men kom inte hit för bråk e ju fan abra det du e ute efter. Så fucking avensjuk. Hur ser du ut vet ja fan inte men du värkar ju inte ha något större självförtroende. Och bara så du vet så håller jag just nu på att söka upp din ip så kom inte här och lek kaxig och tro att du e något. Det du e är en liten snorunge som måste kränka folk för att du själv ska kunna tycka du e snygg. Sorry gumman men tar inte åt mig och mörda mig försöker du göra mig rädd? bara fegt . Du vet att ja kan anmäla va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0