Ja ni ska städa mitt rum nu

Lyssnar på depp musik vilket är jävligt osmart eftersom ja städar mitt rum !
Tihihihih aja ni e säkert jätte nyfikna på hur mitt hår såg ut igentligen inte bara på bild ja sägar bah ni hade döt inte snyggt !

Sharå ;D

- fan sant , kommer aldrig kunna få tbx samma vän . Men gumman älskar dej ändå , även om det kanske inte syns så är vi bästavänner . Men visst finns tanken där när jag tänker är vi värkligen bästavänner. Jag har börjat märka vilka som e äkta vänner och jag vet inte vad du är längre. Tänker bara på ditt bästa och kommer inte lämna dej. :) Saknar sommaren 10 du och ja hand i hand livet ut. Kommer du i håg i sommras när vi saknade varandra så mkt och när vi träffades igen var glädjetårarna framme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0