Sviken

Min bästavän som jag säriöst litade på svek. Så jävla hårt . Hur kan man skämas över din bästavän ? Jag förstår inte. Så jävla nära vi va du har nästan bott hemma hos mig. Falsk det e du , skiter i om du säger förlåt, för det ska till med ngt JÄLVLGT BRA innan jag förlåter dej . Du mister en vän som du aldrig kommer få tbx. Har gått runt och försökt at titne bry mig om men lätt att göra. När du inte vågar gå på stan emd mig för du skäms !? Taha . Jag säger bara allt FUCKING JAG GJORT FÖR DEJ . När ja följt med dej över allt till killar till grönan ALLT kommer aldrig hända igen. NÖJD så här ?
Du e inte dej själv men det kan jag aceptera alal förendras. Men trodde aldrig du skulle få ngt i mot mig..............
Falsk säger ja bara . Sviken så det gör ont. Vill inte ens gråta för ja har ingen mer ork att lägga ner på dej.
Inte bästavänenr längre </3

- Den här gången är det inte jag som förlorar det är du.. Inse bara att du förlorar en vän . du ljög för mig och ja hatar när folk gör det . Jag säger bara emma ta åt dej nu för tänk på vad du gör ch va ärlig ist.

                       

Kommentarer
Postat av: <3

Fan stå på dig Hedda! Du klara det, vet hur det är att förlora vänner, fast min blev så sjuk så vi kunde inte vara me varann mer... aja, tro på dig själv, du är så jävla bra precis som du är!<3 Kram!

2010-11-19 @ 21:00:00
Postat av: emmie'

har inget att säga men jag älskar dig.

2010-11-20 @ 13:07:01
URL: http://emmaellingsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0