Varit hos maja med personer

Heej bloggen. Visst e jag duktig börjar blogga mer och mer nu. Jaja, va hos maja blev ingen bio men vi träffa: Ellioth,dillon,pj,alex och adrian. Vi låg och kolla lite på film nice nice. Sen kom oscar oxå , men efter ett tag behövde alla dra förutom jag maja och oscar.
Vi chillade litenstund hemma hos maja sen gick vi te mig och chilla lite här. Sen skulle maja äta så vi drog te henne men där fick inte ja och oscar vara så vi drog till tuben. Sen följde jag den efterblivna ungen till svedmyra hahaha nerå , så gick jag därifrån ;D

- Hahha jag och ellioth tog massa ego pics ;D

- gööliga ;D

- Hahahah ja fick mitt egno hår i munnen XD


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur känner du ellioth ? :P

2010-11-17 @ 16:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0