Varit i sikla

Issa och Maja sov här i natt. Kul kul . På kvällen va vi runt träffa kompisar var vi än va svär. Sen typ vid 10 chillade vi bara hemma . Vi va i sikla i dag oxå. När vi skulle hem så sprang min brosa i väg helatiden och ville ha massa saker han inte fick, och så sa min mamma och pappa att han inte skulle springa i väg osv så började min brosa slå mamma först och bitas. Då va det ju kul men har säriöst aldrig sett min brosa så jävla förbannad för ingeting förut. I bilden va det värsta fighten , han började slå mig och rinvas försökte typ dra sönder min jacka , jag slogs tbx liksom passa på haha. Nej men om ja får säga det själv tror jag helt säriöst min brosa har damp :,O
Sa det till mamma oxå och hon svara med ett "mmm..."


- Älskar dej sjukt bebis ! <3

-Hahah fin min på mej asså XD

- Säriöst skulle inte vara ngt utan dej älskling. Min bästavän svär.
Vill aldrig förlora dej. Samma humor samma smak och mycket mer .
Så jävla lika bebis !

Hahahah fail på mej !

Hahahha smexiiga ;D

Hedda <3 Isabell
Henriksson<3 Eriksson



Petter ft veronica maggio - längesen

Kommentarer
Postat av: Isabell Eriksson

Älskar dig sjukt mycket bästis.

kan inte leva utan dig, du är min lutf.

du är mitt liv!

kommer aldrig lämna dig och du får aldrig lämna mig. <3333333333333333

2010-11-14 @ 22:00:30
URL: http://bellan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken storlek är det på din jacka? :)

2010-11-18 @ 21:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0