Hela hegen inga delar !

Hej ! Åhh sjukt rolig helg. Evelina fick mig glömma allt det jobbiga med skolan har inte tänkt på det alls.Jag har inte skrattat så här mkt på länge. Aa på lördagen kom jag dit och jag och evelina gick ut och gick runt men vi va så jävla hungriga så det va inte sant, så vi drog hem till henne igen och gama i oss alla hennes makor haha. När vi va klara så fixa vi oss lite taha . Sen drog vi ut och så träffa vi favve haha gud va kul vi hade fick se den söta lilla familjen farvild , så jävla gulliga syskon , jävla fjortis familj jag svär. Sen drog vi till åkis och köpte godis och energidricka på lidel. Så träffa eve nån kompis som hete anton supergullig plöttis :) Sen drog vi upp igen mot nån skola och träffa ngr killar , inte för att ja komme i håg vad dom hete men skit söta. Sen drog vi hem och käka, sen ut igen. Vi skulle träffa adde ute, fast först va det ngr 98er som höl på haha sjukt kul dom va skit rädda för mig tillsut. Aja sen såg vi adde naww sötnos han va. Haha , men ja och evelina drog där i från och skulle till nåt ställe , aja när vi va på väg dit såg vi ngr som börja snacka med oss evelina trodde det var tjejer men när det va nån som bah hedda så fatta ja vilka det va , de va felix och andrian naww saknat dom sjukt mkt ! Sen kom adde och hela gänget igen och aa . Felix bajsungen kalla mig hora hahaha fy fan va rädda han blev när ja skrek tbx till honom , från att skratta till att se helt jävla rädd ut. Aja han sa förlåt sen vilket ja e taksamför . Aa när vi skulle dra hem så träffa vi oliver nyström bästa bror ,  vi snacka lite och så . Sen drog ja och evelina , hade det skit mysigt hemma.

Aa sen i morse så soffta vi tills 1 så träffa vi favve , sen så råka vi gå på stefania och ngr till. Sen drog jag till mormor och bert och tråka....
I mon är det skola kanske kommer !


- Vår låt !

Kommentarer
Postat av: matilda

KOM

2010-10-10 @ 21:52:27
Postat av: Soliiin

Najs :D ♥

2010-10-11 @ 08:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0