HEMMA

saknat mej ? KANSKE ?
Aja e hemma nu . Vi kom ju ner i fredags mkt problem med tågen tråkigt tråkigt. Aja som tur var hade ja min fjällis som värmde mig hihihi den e tbx ! Jaja min kusin fyllde 18 så var och gratta honom, fan va mogoen han har blivit :) Aa , snacka lite med dom vuxna fans nån tjej som va skit rolig där , hon va full men ändå sa hon så jävla bra grejer och aa. Sen cilla vi hela kvällen .

I går så var jag på stan och sen bio , jag såg tusen gånger starkar , asså man satt där och va så förbannad på folk som inte gjorde ngt och inte brydde sig och aa , men ni borde se den asså den va inte jätte bra men helt okej faktiskt .Aja chillade den kvällen med en skräkis på 6an den var grymt bra gillade den värkligen den hete hade and seak som betyder kurragöma på engelska . Ladda ner elr hur filmen sjukt bra asså.

i dag har ja bara suttit på tåget . hoppas ni har det bra pussar

Ser ut som ja har skit kort hår emn det har ja inte bara att de blivit så XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0