Isabell Eriksson, gästbloggar

Hej tänkte säga vem jag är först, jag heter Isabell Sofie Eriksson jag spelar fotboll på fritiden i samma lag som hedda i enskede. jag lärde känna hedda igenom fotbollen, i sommras typ men det känns som jag har känt henne sen jag föddes. lite lustigt, för vi har kommit varandra så nära bara på en sommar. vi kände inte varandra för ett år sendan, oh shit säger jag bara. men hedda är min bästavän. jag kan skriva 1000 miljoner rader om hedda och mig om våra minnen tillsammans, men ska försöka göra det kort fattat att folk orkar läsa det. jag vill säga till hedda att jag vill dela mitt liv med dig älskling, du betyder så grymt mycket för mig, du är som en kopia av mig.
inte lika på utseenadet men insidan är vi lika när det gäller killar. älskling, mig kan du alltid komma till, kommer alltid stå med öppna varma armar och ta emot dig. du är alltid välkommen! dag som natt, måndag som söndag, helg som vardag, år in ocg år ut . kommer alltid lyssna loga och hjälpa med det jag kan. du är värd att lyssna på. ingen är lika underbar som hedda henriksson, INGEN ! för du är speciell på alla sätt men på alla bra sätt. du har sidor ingen annan har, du har en humor som jag älskar. är alltid glad när jag är med dig, därför du är min egna skratt maskin. kommer aldrig kunna vara ledsen/sur/arg med ditt sällskap för då kommer bara glad tankar upp i mitt huvud. som vi sa vi för alltid, så ska det vara och ingen kan ändra på dig. om jag vad på en ödeö skulle jag önska dit dig, för du släcker min hunger, min törst, min saknad, du gör mig värd att leva. allt jag säger till dig är 100% kärlek. allt kommer från hjärat, men jag önska att bara mitt hjärat kunde säga själv vad det tycker om dig.
du är en fantasktisk människa, du borde vara stolt, du är vacker med och utan spackel. du är en människa man aldrig kan sluta älska och man kan aldrig börja hata. dom som bråkar med dig vet inte va som går misste om. jag tror jag aldrig har sett dig arg men ledsen har jag sett dig. är du ledsen är jag, är du glad är jag. mitt humör att ditt humör, som du mår mår jag. lyssna nu noga, jag älskar dig älskling glöm aldrig dom orden!



// isabell sofie eriksson (<-- tryck på namnet kommer ni till min blogg)

Kommentarer
Postat av: ange

Fiin blogg <33

2010-10-28 @ 13:33:01
URL: http://lillajagange.blogg.se/
Postat av: ange

Så lite, allt bra? <33

2010-10-28 @ 13:51:21
URL: http://lillajagange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0