Kuratorn hela dagen

Hej alla, Jag är ganska deppig men aa vad ska ja göra. Allt började med att ****** började retas så böjade ******* Han oxå och så skrek ja först att dom skulle sluta sen att dom skulle håla käften . Men läraren som va i samma rum gjorde inget så ja skrek på honom och sa att han skulle kolla vad dom höl på med. Jag va så jävla förbannad ficks äga till läraren 2 gånger tills han lyssna. Jag hade största sykbrytet och satt bara och skaka och grät sen gick vi ner till kluratorn . Först satt vi och snacka själva sen vill jag att matilda skulle komma och hjälpa mig . Jag grät i typ 2 timmar och en liten stund satt båda ja och matilda och grät i floder... Sen så började kuratorn snacka med alla och vid 11 så kom emma,emie och johanna in och vi satt och snacka tills 13 och sen jobbade lite i ett rum sen drog ja bara innan slutsamligen ... så ja satt hos kuratorn från 9- 13 taha...
Hoppas allt e bra med er nu ska ja sova lite sen aknske matilda kommer jag vet inte e sjjukt tröt och matt efter dagen ...

Puss puss :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

:'( Vad har hänt :( :O

2010-10-08 @ 21:30:37
URL: http://elinpilgren.blogg.se/
Postat av: Felicia

SHIIIIT !! var det den lilla jobbiga jäveln? men shit vad hände!!?? <33 :O

2010-10-09 @ 10:15:27
URL: http://justfille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0