Nu ska jag till evelina

Hej , ska till evelina ska sova hos henne så förvänta er inget bloggade... Sry men del whit it. Nu så ska ja fixa mig lite till sen packa mina saker sen skusar min pappa mej till henne. Har saknat henne sjukt mkt. Vi träffades senast i vällingby men det var i sommras flera månader sen nej det e för mkt , så nu jävlar. Vi ska typ först träffa nån kille hon ville träffa roligt ! :) Sen ska vi träffa adde och kalle kul. Aa.. asså nu ska ja inte glöma mina högtalare ingen da utan dom nerå men allt e bättre med musik .


Sen julia carnehagen älskar dej gmn och kommer alltid göra det bästa vän . Säriöst även om vi gled i sär i vintras så kämpade vi. Vi käpade tills vi hittade varandra igen och vi står varandra så sjjukt nära. Du e den finaste på jorden. Gmn finns ingen som du och älskar dej hur du än är elr serut elr händer , gmn du kan gå med byxerna underarmarna hur du vill du kan va hur taskig som häls det kan hända saker att vi bråkar men ja kommer ändå ALLTID ÄLSKA DEJ och vi tar oss igenom allt. Skiter iit du e min bästavän och går förre alla och allt. Finns alltid här om du behöver prata vad som hälst! Från dagis till nu det är sjuk men vi har varit bästisar sen 6 års och kommer forsätta med det !

Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: shiiiiiet! fyfan vad jobbiga ! -.- jävla omogna töntar! ta inte åt dig, dom har bara inget liv och tycker du är snygg ;) fyfan jävla lärare hatar han han fattar aldrig ngt jue ! :O <33

2010-10-09 @ 12:14:57
URL: http://justfille.blogg.se/
Postat av: julia

Älskar dej mer gumman. Vi har verkligen kämpat för att inte glida isär, och vi lyckades ♥ Vill aldrig säga hejdå till dej, även om vi tycker olika så är du inte min bästavän. Du är min syster, och jag älskar dej för den du är ♥♥♥

2010-10-09 @ 20:50:08
URL: http://juliacarnehagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0