Ska städa

Hej hej nu ska ja städa sen paka , ska till götebrog i mon men bara över helgen min kusin fyller 18 så viktigt tillfälle ! Jag kommer iaf åka vid ett tiden får se om ja hinner blogga i morgonbitti annars bilir det väl sen ja kommer hem från göteborg , någon som vill gästblogga kanske ?
säg till så kanske ni får så det blir lite uppdatering ! :) säg till så får ni min msn och skit.
Sjukt rolig träning aja ska duscha och städa och paka nu pussar !

Uchhhsss jag innan sommaren vad ja såg ut ! </3

Kommentarer
Postat av: julia

haha, känndes det annurlunda att träna med oss? om du bortser från att vi kör lugnar :):) <33

2010-10-14 @ 21:57:44
URL: http://juliacarnehagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0