Svar på komenter

Anonym om Fjällis + att ja har dyselexi !:
Varför är du fjortis ? Tycker du att d är snyggt lr ? Jag menar inget illa. Alla får vara hur dom vill.. Men tycker du verkligen att det e snyggt att vara fjortiz ? ;) Puss !<3
 
SV : Asså jag tkr stilen e snygg osv. folk får tycka vad dom vill om de för själv bryr ja mig inte. Sen så skulle ja aldrig kalla mig själv fjortis så ja tkr ja e normal asså visst ja sminkar mig och så och har kläder osv men ja har inte ett betende som en fjortis , jag är inte bitchig elr skrikig av mig .. Och de e personligheten som räknas tkr jag men aa som sagt alla tkr olika. Puss <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Okej, tack för svaret ! :) Puss <3

2010-10-02 @ 19:33:37
Postat av: L

Asså det är fett bra att va sig själv :)<3 Jag skulle aldrig kunna vara fjortis men du verkar sjukt snäll ändå :)<3 Det är asbra att du nt bryr dig om vad andra tkr, det gör inte jag heller ;)



Kraam :)

2010-10-04 @ 20:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0