Träning strax

ÅÅHHH , gud va skönt att träna igen , jag är fortfarande förkyld och aa men skit samma , kommer väl kännas i kroppen men aa gör mitt bästa, har ju varit borta nu så ja måste få upp lite energi tills i morgon .

 Aa i mon e det halv dag vi slutar efter lunch då ska ja hem till jullan och baka , hihihih . Aa , sen dåå.... Så i heögen ska ja träffa min älskade bästavän/sorasyster/blodsyster evelina saknat henne sjukt mkt !

Men nu måste ja rusa i väg ska hämta upp bellis :)

E på bra humör nu fick skrika ut mig lite på oliver förut , aa elr ja skrek värkligen så han såg rädd ut men aa han spota bara på mig och började slås då blev ja mer förbannand så slogs vi lite. Jag kan ju inte slås så hårt eftersom han bara e 6 och ja pallade inte med massa grinade och tjafs när papap kom tbx så ja , och när ja nu skrikit på honom känns de bättre skön skönt !

Jaa , oj va långt de blav men aa :)

Skön dag plugga iaf ganska bra så önska mig lycka till fffaaan ja måste hitta nån uppgift som ja inte lämnat in annars får ja inte g ... hmm vart kan den vara ?? Aja ar det när ja kommer hem .

Bjuser på dom på mej och issa älskling <3
- grym !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0