Vad har hänt med oss bästavänner eller inte ?

Jag vet inte hur jag ska börja, men det är som jag inte fins längre. I sommras va det du som va den mest underabaraste i världen , men nu är det som om dom nya vännerna betyder mer och jag försvinner mer och mer. Trodde inte du skulle förändras så här mycket . Det förvånar mig lite men jag klarar inte av det kan inte aceptera den du är , för som du är mot mig nu jag kan inte ta i mot sån skit. Den jag älskar finns inte kvar där , din personlighet , ditt utsende allt har förändrats... Svåra tider men gumman det som är mest svårt är när du bara går ifrån mig , är med andra fast du frågat mig. Saknar tiderna i sommras då va allt bra , nu glider vi i sär och vill värkligen inte att vi ska det . Älskar dej kungen !

- Du fixar det men inte jag , och fölorar jag dej förlorar jag allt ! :(

vintras:P

Kommentarer
Postat av: julia

fin text.



sv. visst, kom över nån dag så kan du få prova att designa ;) <3 tror fan du kan ha skit bra ider ;) <3

2010-10-27 @ 20:38:37
URL: http://juliacarnehagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0