Vill bara säga

Okej jag är sjukt förbannad på folk som kommer från ingenstans , leker , playar, leker ens bästakompis men igentligen bar autnytjar.. Jag är trött på att höra att folk säger massa skit om en som inte är sant, vadå är ni avensjuka elr ? Ska jag sitta och må dåligt pga att ni ska gå runt och snacka massa skit. Till alla er som bete er så snälla tänk bara på en grej , hur vill jag att mina vännr ska behandla mig , hur vill jag att dom ska se mig, vill jag ha vänner ? Ska ja behöve må dåligt , jag vågar inte säga till nån mer än kuratorn vilka det är som får mig må dåligt för hon ahr tysnadsplik oc säger inte till nån och min rädsla av att bli nerslagen , mobbad, folk går runt och säger massa skit ... Jag har börjat tänka så vilka som är äkta och vilka som inte är så fattar ja värkligen , jag har inte många som är äkta men dom som är det vet det för dom älskar ja med hela mitt hjärta. När man sitter och kollar på youtube så der man folk som inte mår bra folk som tar självmord, ska man behöva må så dåligt så man gör det ? Skulle ni vilja stå för att nån gör så skulle ni må sykiskt bra sen ? Tror inte det .... Tänk bara efter vad du kan göra mot alla . Jag mår själv inge bra dok inte så ja vill ta självmord men jag vill absolut inte till skolan. Min mamma håller på just nu och jag ska byta skola, visst ja kanske blundar för problemen men ja vill inte jag vill inte gå kvar ... Vill ni se mig lycklig kanske om ja får en ny skola en ny miljö nytt ...  Jag vill inte må dåligt , visst folk säger att allt blir jobbigare i tånåren , men ingen ska behöva må dåligt.....
Dom som får mig och le och skratta vet att dom betyder så jävla mkt för mig . Folk som får mig gråt och kallar mig........ Jag vet inte men förkänar jag att sitta och snacka med kuratorn dag efter dag ?


Kommentarer
Postat av: Soliiin

Fuck att det finns sånna falska vänner verkligen :( ♥

Men bry dej inte om de som är falska, de som får dej att må skit, gå till de äkta vänner o lev livet glatt med de personer som får dig att må bra.

Hoppas det där löser sig iaf, puss ♥

2010-10-11 @ 08:42:56
Postat av: Soliiin

Fuck att det finns sånna falska vänner verkligen :( ♥

Men bry dej inte om de som är falska, de som får dej att må skit, gå till de äkta vänner o lev livet glatt med de personer som får dig att må bra.

Hoppas det där löser sig iaf, puss ♥

2010-10-11 @ 08:43:12
Postat av: Soliiin

Fuck att det finns sånna falska vänner verkligen :( ♥

Men bry dej inte om de som är falska, de som får dej att må skit, gå till de äkta vänner o lev livet glatt med de personer som får dig att må bra.

Hoppas det där löser sig iaf, puss ♥

2010-10-11 @ 08:43:39
Postat av: Anonym

vilket lag spelaR DU I

2010-10-11 @ 17:28:08
Postat av: Soliiin

hahahha det kommer 3 st av mina kommentarer >.<

2010-10-11 @ 20:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0