FJORTIS ute !

Fjortisar hit fjortisar dit. Folk vet inte ens vad fjortis e nu förtiden. Liksom andvänder man smink e man fjortis ?
Haha , jag erkäner ja va fjortis förut gick runt med skruvade byxer kan även göra det då och då nu med , men det e inte lika snyggt som ja tyckte då. Knullrufs e bah skam nu ! Ska man ha det får man fan dölja det. Andledningen till att ja har fondetion på läpparna då och då e att ja vill inte ha röda läppar! Om ni tkr de e ful inte mitt problem , jag har slutat bry mig om vad andra tkr så länge jag gillar hur jag ser ut  RIGHT ? :)
Sen så e det ju det här med alla fjortis videos ge bara upp , fjortisar blir färre och färre och när man kollar riktigt noga så måste dom typ ta samma bilder om och om igen i alla videos typ samma bilder som 2008 till 2010 liksom fatta fjortisar går under :P Hahah , sen så me love fjortis boys , men påå nåt sätt hälre än normal kille ingen jävla pj för dom e inget att ha. Vad tror ni e nästa stora grej typ emo ? vilket jag aldrig kommer blir hahaha ! skam !


kolla bara ! märker inte ni de oxå ?

Kommentarer
Postat av: a

samma precis samma här ! hatar röda läppar :S <3333

2010-09-03 @ 21:00:15
URL: http://aalucia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0