Förlåt ska bli bättre

Har spelat match i dag och varit på bio, har inte hunnit bloggen, men vet ni va ja nyss upptäkte att ja nästan haft 50 läsare i går nice från typ 15  till 50 :)
Hmmm.. vad beror de på nån som vet ? XD
Aja , macthen i dag gick ganska bra faktiskt elr ja vi van ju ! 3-0 . Sen efter de fick jag stressa hem jag skulle på bio med jullan . Haha , vi såg på bröderna karlsson Rolig som fan ! Fast dom roligaste va ju dom som satt över oss såklart XD
Men nu får vi se om jag ska ut sen igen och träffa maja och kanske issa ? Hmm kommer dom ringa tbx , elr e dom för trött aja får väl se puss och kram !


Jag innan fotbollen osminkad skit :D

Jaa där har vi en liten halva av lagen :)
bla ja bakom alla :D

Hhaha så mitt hår va ju inte lite låkigt hahahah ..

Uppvärming i stört skur gick nästan inte att se ....

Kommentarer
Postat av: julia

STOLT FOTOGRAF :)

2010-09-18 @ 21:24:22
URL: http://juliacarnehagen.blogg.se/
Postat av: julia

TACK ÄLSKLING :)♥



haha, e söt gam med bulle på donken :D♥♥♥

2010-09-19 @ 18:53:03
URL: http://juliacarnehagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0