Im siiiikkk ....

Jag är sjuk .. så ni får klara er utan mig en dag i skolan. Ska bli jävligt skönt att få va hemma i mon och få vila upp sig. Iof missar ja provet i mon fast de e bara tummen upp för mig ( mer tid till att öva) . Var ute nu på kvällen med emmie, sjukt skön pratstund. Vi åkte till farsta stran och HAHA ROLIGT !
Jaaa vad mer vi ringde runt till folk osv de va bara viking som svara men aa de va emma sjösten som svara först och emmie och ja (två dumma ägg) trodde de va vikings tjej lalalal (a)

Aja hörs i mon när ja vaknat !
då ska ja göra :
*Klart matte
*städa rum
* Blogga
* Käka :)


Pussar och Kramar !
Bilder fresten !!!

Jag var bara tvungen att ta min vinterjacka vet ni hur kallt det är ( elr de e inte årets jacka men aa förra årets..)

Hmmm...

Lalallala

Llalalalalala (a)^^

INTE FJORTIS :D

Llalalala

aja godnatt !

Kommentarer
Postat av: Calle

snygga <3

2010-09-30 @ 16:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0