Kände värkligen för träningen i dag :D

Skit kul träning , hade riktigt roligt. Ska prat med lena antingen på spelarsamtalen eller så ska jag snacka med henne nån gång nästa vecka när ja har läge . Jag ska ju som sagt byta lag , 4 träningar i veckan e inte direkt vad jag behöver just nu ! :(

Ja ni skola i mon då , käns fan som fredag redan . Veckan gick ju snabbt. Nästa vecka går jag bara 3 riktiga skoldagar sen ska vi på båtuflykt med typ marcolio elr nån och sen e det studiedag ! :D

Hur ser er vecka ut då ? :P


Ha det nu ska ja duscha !

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E ♥

nej nej neeeej, icke byta lag !!



sv. tack så jätte mycket :)

2010-09-02 @ 21:19:29
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0