Länkbyten !

Länkar du mig länkar jag dig !  Ta chansen och få din blogg länkad. Säg bara att du länkar mig så gör jag ett inlägg med er / din blogg. Altså du måste länka mig för att ja ska länka dig. Nice right ?

Kanske ska ha nån tävling ? Borde ja fixa så ja hade en tävling på min blogg? Kanske ska det iallafall. Typ bästa höst bilden eller något.... hmmm... ska tänka på det i alla fall.

Vill ut och fota typ höst foton !! Visste ni att ja gillar att fota. Jag har ju ingen systemkamera som alla andra har men jag verklingen älskar det. Har tagit massa fina bilder själv med mina prutt kameror.

Sen vinterjacka i år vad e det som e inne ??? Säriöst vad är inne i år... ??
VS
Fjällis                                                                Canada

Eller kanske ingen av dom ? Vad är altså inne i år ??



Kommentarer
Postat av: julia

Haha, det e typ skinnjackorna med fårull på kragen ;) <33

2010-09-19 @ 20:19:43
URL: http://juliacarnehagen.blogg.se/
Postat av: alicia.

fjällrääääve n <3333

2010-09-22 @ 21:48:02
URL: http://aalucia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0