Nu så mobilen nästan hemma ?

I hope so . Asså har väntat på den i mer än en månad nu . Haha , och alla saknar såklart den för de e alltid den som har skönaste musiken som alltid spelas right ? ;)
Hahha , men nu e den aldels strax home again fan va skönt. Nu ska ja va mer försiktig med den. Jag har iof varit de och inte tappat den mer än 3 gånger men 2 av dom har matilda salagit den ur min hand av mistag såklart, och sen har ja råkat tappat den enr för ett berg hahaha. Ja sen särade juh mina två plattor från varandra så mobilen va ju riktigt trasig. Kunnde ju inte höra när folk ringde till mig ??

Ja ni ska iaf till värmland i dag. Ja e redo för en helg ! Hahaha, men skönt e ju att linnea e där uppe så ja slipper spela fotboll med normäénnen XD Hhahahah whoo så kul fast nee man fattar inte vad dom säger !


Jag i går :D

Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: hahaha aa shiiet! hahah XD<33

2010-09-10 @ 10:54:36
URL: http://justfille.blogg.se/
Postat av: matilda

hej, du vi säljer jultidningar på måndag, tisdag och typ onsdag.. asså de dagar då du inte har träning. typ en timme efter skolan. vi börjar på mån? vi snackar om det i mer i skolan älsk på mån. och föresten men kan du ge mig 100 spenn för de dära örhängen du bitchklappade mig förut så de ramlade ner någonstan i johannas rum? du får tillbaka de jag har lånat av dig. och får emmie vara inne i datan? för jag måste nå henne.. eller iof, jag kan ringa henne :P men det var lite info elle ja, ehehhehehe

2010-09-10 @ 11:14:20
Postat av: maja

men hedda vi hade ju rutna mobil klubben ! :( </3

2010-09-10 @ 15:05:33
URL: http://domkallarossdumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0