Walk in closet

Hahhaha, fy fan va kul de va hemma hos emmie. Jag och Maja satt och myste i emmies gaderob , jag gick in där och bah de e ju en walk in closet och Maja bah nej de e en gaderob . Haha ja satt sjäv där inne från början men sen kom maja . Vi satt och knöla hahh men plötsligt skulle emmie in oxå snacka om tråningt.. Hahha , sen behövde ja gå. Nu sitter jag här.... Ja ni ska handla dricka nere på arffären nu puss hejdå <3

Emmie o jag :D

Jag när ja va liten ... :D

Älskar dej gmn !


YOSEF bögen ( han e typ bloggare han känner rosanna o kisse o dom )

Hihihihi

Hhahah driv , ser ut som om att ja har skit mkt rynkor hahahahahhah '!

Kommentarer
Postat av: stalker

du e så jävla söt <333333333333333333333333333333333

2010-09-17 @ 18:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0