Brunutansol

Vet ni , jag har sämsta prigmentet eftersom jag aldrig fått övat upp det. Min föreldrar har skyddat mig med hög solfaktor år efter år och nu förra året slutade jag smörja in mig och märker att dte är inte så farlig. Men visst jag bränner mig minst 1 gång om året och då bärnner jag i stort sätt hela kroppen. Men nu ska jag köra lite brunutansol för att inte se så blek ut. Men eftersom jag är lat så duschar jag i kväll ist för på morgonen för då kommer jag aldrig in i duschen då är jag trött och fryser. Så nu kör vi igen. Förragången blev jag faktiskt brun och inte orange. Jag köper min på apoteket för deras är bäst och helt klart värt priset, den räker till min kropp i ungefär 3 vecker :)

Det ser lite nasty ut , men jag hade iaf lite rand efter 1 vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0