Chilipilidag !

Var med issa, skulle igentligen färga håret men gör det i morgon va lite för trött i dag. 
Vi gick runt i stan och myste jag och issa. Mitt på stan träffade vi elsa b och ida l . Vi snackade med dom skit länge sen bästemde vi för att alla skulle dra till zinken. Vi satt och snacka hade sjukt kul , det måste vi göra om. 

Ska till stan med min mor i morgon och shopa loss. Sen ska jag hem till isabell och vi ska färga mitt hår. 
Sen ska vi sova hos isabell med ellen också. 

I skolan va jag med ellen,sally och vanessa hela dan hade rolig med dom hela dan. Vi va hemma hos ellen och spelade en massa musik skit kul jag va helt hyper efter det. 

Im sooo sexy ;)
Jag och ellen i dag hos ellen :)
Bjuder på den sjuka bilden på moiii :D
Atrix and meeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0