Dålig dag ...

Rengnet faller och jag har hittils haft en dålig dag. Även om jag bara varit hemma så har mycket ändå hänt.
- Ja vet inte men jag känner för att bäretta... jag är inte en perfekt menniska. Folk kanske tror jag ser snäll ut och det är jag. Men min dåligaste sida är väl att jag är dålig på att håla det jag lovar och att inte lägga små vita löngner då och då och dom har väl sårat vissa personer. Jag säger till mig själv gång på gång att jag ska aldrig mer ljuga. Det fungerar i en vecka sen är jag tbx igen. Jag vet att vissa har svårt att lita på mig , men jag kan håla en hemlighet det kan jag. Men jag har bättrat mig med åren och försöker tänka att det är bättre att vara ärlig och säga som det är ist för att läga en vit löngn. Så here we go again. Nu ska ajg faktisk försöka riktigt bra den här gången.
En grej som jag är jävligt stolt över är att jag slutat ljuga för mina föreldrar om vart jag än är. Jag kan oftas vara ärlig och dom blir inte arga.
Vad är eran dåliga sida? Om ni inte vet börja tänka så ni kan börja arbeta bort den för alla har en dålig man kan inte va perfekt !

Det va allt från mig pussen ! 
Ja jag har bh på mig men so what !? man ser det ändå typ inte kunde lika gärna vara ett linne.  ful bild ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0