Dte dåliga med brunutansol..

Det finns mycket fel med brunutansol. För det första blir jag alltid fläkig dom 2 första dagarna jag andvänder det.
Sen så min händer kan jag inte smörja in så dom är små lik men det får se lite rolig ut eller hur, bättre det än att va blekis. Sen min navelpercing kan jag ju inte smörja på, så jag kommer ju få en rund ring runt om den och det är inte så fint. Sen lukatar man brunutansol ganska väl när man andvändt och måste duscha rijält mycket , men man vill ju inte bli av med färgen så det är una problemo.

Men posetivt den jag andvänder ( En brunutansol från apoteket REKOMENDERAR !
grymt bra KÖP ! )
är att man blir inte orange med den utan man bli brun med den. Man utsätter sig inte för uev strålning eller vad det heter plus man blir inte rynkig. Sen blir hela kroppen len och mjuk. Men en sak till är att jag riskerar mindre riskt för canser. Sen har jag bajs dåligt prigment så sommaren here i come (fast lite brunare i år :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0