Facebook jävel !

Jag kommer fan inte ut på facebook varför? Det är andra gången den här veckan. Men nu sitter jag hemma har tränat klart , även om det inte blev så mycket träning. Jag sprang knappt hade så jävla ont i min navelpercing för smycket var för tung så jag snackade med Maja lite om det. Men det är ingen fara bara att min navel måste vänja sig vid det.

Har ni sett min nya desingn ? den är bara tillfälig ska fixa lite mera nån annan dag men aja. 

Nu ska jag sova och I NATT SKA JAG SOVA ! 
puss och kram !

Religerad är inte skelögd kan inte ens göra så det ser ut så ;)

Och sen Ellen jag blev fett glad när du också såg det. Känndes som om jag va den ända som märkte. Tack söti ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0