Godmorgon mina damer och kanske herrar

Nu ska jag och issa strax börja fixa oss , sen rulla ner mot tuben i tallis för samling. Om det nu är samling annars skiter jag i matchen helt har ingen fucking skus och lite svårt att ta sig fram då.
Nu kommer det bli mycket matcher och träningar igen. Men om jag ska vara helt ärlig så börjar jag tröttna på det IGEN men vill ju inte förlora min form så fortsätter. Våra tränare gör det tråkigt att träna...


Klippte mig i går iaf. Tog SKIT LÅNG TID !
Först tog det skit lång tid innan det var min tur kanske tog 20 min, sen stod vi och diskutera hur jag skulle ha mitt hår rätt länge. Sen skulle hon tvätta och så började hon klippa och sen behövde hon som klippte mig springa i väg en snabbis. Hade tid halv 4 kom ut från salongen kanske halv 6 eller 6.  Jaja nöjd blev jag.

Nu ska jag börja fixa mig pussen !

Min knasboll !

Hahaha tops i varje hål ;) Jag kan ju inte alltid vara snygg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0